شب امتحان چه غذایی بخوریم

نوشته شده توسط:مدیریت سایت | ۰ دیدگاه

خوراکی های امتحان

در دی ماه هستیم ونزدیک شدن به امتحانات ترم اول و برای عده ای عذاب

ﺁورترین کلمه ای که بر زبان جاری می شود البته این کلمه"امتحان" تنبل و

زرنگ نمی شناسد چون هر دو ترس از کم اوردن حافظه دارند البته جای هیچ

نگرانی نیست چون همان طور که برای کاهش وزن رژیم وجود دارد برای

پاس کردن امتحان هم نیز رژیم مخصوصی وجود دارد این رژیم با تسریع عملکرد

سلولهای مغز و افزایش حافظه نقش فوق العاده ای در فراگیری درس در کسانی که تازه می خواهند برای امتحان اماده شوند یا تصمیم به مرور مجدد دارند رژیم شب امتحان که از یک هفته مانده به امتحان شروع می شود و به محض اخرین امتحان پایان می یابد عبارت است از 50 درصد کربوهیدرات(برنج-ماکارونی-سیب زمینی)25 درصد پروتئین(لبنیات کم چرب و حبوبات به ویژه عدس)20 درصد سبزی و میوه و کمتر از 5درصد چربی برای بهبود عملکرد رژیم توصیه میشود دو ماده (سروتئین و دوپامین)نقش فوق العاده ای در افزایش قدرت حافظه کوتاه مدت و یادگیری و تمرکز ایجاد میکنند ضمن ان که تاثیر ارام بخشی در تنش زدائی و اضطراب دارد و این دو را می توان در جگر-موز-ماهی و دانه های خوراکی پیدا کرد در فاصله بین یادگیری دروس تا می توانید میوه بخورید سیب-موز-پرتغال و اناناس که باعث افزایش حافظه کوتاه مدت می شود.

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!