5 ماده برای افزایش قدرت عضلات

نوشته شده توسط:مدیریت سایت | ۳ دیدگاه

*5 ماده غذایی برای افزایش قدرت عضلات*

ماهی ها شامل تمام اسید آمینه مورد نیاز برای ساخت ماهیچه ها هستند و مواد مورد نیاز...

5 ماده غذایی برای افزایش قدرت

*5 ماده غذایی برای افزایش قدرت عضلات*

ماهی ها شامل تمام اسید آمینه مورد نیاز برای ساخت ماهیچه ها هستند و مواد مورد نیاز برای بازسازی بافت ها را در خود دارد. تحقیقات نشان می دهد ارتباط قوی بین حجم عضلات و سلامتی بدن وجود دارد. وقتی پا به سن می گذاریم بدن حالت عضلانی خود را از دست می دهد به ویژه اگر به خوبی مورد استفاده قرار نگیرد. این عارضه کیفیت زندگی، تعادل، قدرت و توانایی بهبود بدن بعد از یک بیماری یا تصادف را تحت تاثیر قرار می دهد.

در واقع ماهیچه ها همه کار انجام می دهند، از کمک به شما در حرکت کردن تا هضم غذا، در مورد ماهیچه های قلب هم، مواد مغذی را به بدنتان پمپاژ می کنند. قلب، مغز، پوست و دیگر ارگان های بدن همواره درحال تغییر شکل توسط بافت هایی هستند که ساخته شده و از بین می روند. ماهیچه ها بخش مهمی از اسیدهای آمینه را برای این بخش های حیاتی تامین می کنند تا همواره قوی بمانند.

ماهیچه های فعال نه تنها خطر ابتلا به دیابت و پوکی استخوان را کاهش می دهند، بلکه هر چقدر مقدار عضله در شما بیشتر باشد، کالری بیشتری خواهید سوزاند. برای اینکه ماهیچه هایتان را قوی و سالم نگه دارید، باید رژیم صحیحی داشته باشید:


● 
ماهیبخصوص ماهی هایی که از نظر امگا۳ غنی باشند مانند قزل آلا، تن، هالیبوت و کنسرو ساردین. ماهی ها شامل تمام اسید آمینه مورد نیاز برای ساخت ماهیچه ها هستند و مواد مورد نیاز برای بازسازی بافت ها را در خود دارد. حجم ماهیچه به میزان پروتئین مصرفی بستگی دارد. مصرف امگا۳ به سرعت از بین رفتن ماهیچه ها در هنگام پیری را کاهش می دهد. پیشنهاد می شود شما هفته دو یا سه وعده ماهی غنی از چربیهای امگا۳ مصرف کنید.


● 
سیب زمینی شیرینسیب زمینی شیرین منبع بسیار غنی از پتاسیم و آنتی اکسیدان هاست که برای ساخت ماهیچه مفید است. هر کسی که برای عضلانی شدن تمرینات ورزشی می کند، در بدنش رادیکال آزاد تولید می شود. آنتی اکسیدان ها می توانند به خنثی کردن رادیکال های آزاد و بازسازی آن کمک کنند.مواد خوراکی غنی از پتاسیم مانند سیب زمینی شیرین می توانند تاثیر غذاهایی که اسید اضافی تولید میکنند (گوشت، لبنیات) را خنثی کنند زیرا این غذاها قادرند سرعت از زایل شدن ماهیچه ها را افزایش دهند.غذاهای دیگری که حاوی پتاسیم و آنتی اکسیدان هستند: کاهو، فلفل، کیوی، هندوانه، خربزه، مرکبات. بصورت ایده آل شما باید ۵ تا ۹ وعده انواع سبزیجات و ۳ وعده خوراکی های غنی از پتاسیم مصرف کنید.


● 
ماست کم چربماست کم چرب از نظر پروتئین، کلسیم، پتاسیم و ویتامین دی غنی است و عملکرد عضلات را بهبود می بخشدکمبود ویتامین دی باعث ضعف عضلات خواهد شد. ماست یک تولیدی را که ویتامین دی مناسبی دارد انتخاب کنید و این می تواند یک چهارم نیاز شما را در یک وعده روزانه تامین کند.


● 
کینوانوعی از حبوبات است که منشا آن آمریکای جنوبی است و پر از کربوهیدرات های مفید است که بدن برای تامین انرژی آنها را ترجیح می دهد. کربوهیدرات ها برای متراکم کردن عضلات بسیار لازم است، کمبود آن باعث می شود بدن برای انرژی همین مقدار کم را استفاده کند و چیزی برای نسوج جدید نماند. کینوا منبع مناسبی برای پتاسیم و دیگر مواد معدنی مانند آهن نیز هست.نصف فنجان کینوا را برای صبحانه همراه با میوه خشک و آجیل یا همراه با لوبیا یا سبزیجات و یا اضافه کردن شیر یا ریختن آن در سوپ و سالاد مصرف کنید.


● 
تخمه کدو:تخم کدو حاوی منیزیم، منگنز، آهن و مس است. مواد معدنی موجود در بدن به یکدیگر مرتبط هستند. آنها با هم کار می کنند تا بافتها را بسازند و آنزیم ها را تشکیل دهند و از ارتباطات بین سلولی پشتیبانی کنند. همچنین در رشد عضلات نقش دارند. منیزیم به تولید پروتئین برای ماهیچه ها کمک می کند. منگنز برای ساخت پروتئین مناسب است و بخشی از آنزیمها را که نفش آنتی اکسیدان در بازسازی نسوج را دارند تامین می کند. آهن نیز به استقامت بافتها کمک می کند.۲۸گرم از تخمه کدو در حدود نیمی از منگنز مورد نیاز شما در یک روز را تامین می کند

منبع: سایت فریا

* با نظراتتان ما را همراهی کنید *


کلمات کلیدی:5 ماده عضله ساز , 5 ماده برای افزایش قدرت عضلات , افزایش قدرت بدن , افزایش قدرت عضلات , افزایش قدرت , مواد غذایی عضله ساز , مواد غذایی برای افزایش قدرت بدن , مواد غذایی برای افزایش قدرت عضلات بدن, بنگاه اطلاعات علمی, یاهو, الکسا, اکلسا, گوگل, سید علی شریفی

  • tohid

    tohid

    • ۱۳۹۲/۰۱/۰۴ - ۰۳:۱۷:۳۳

    ممنونم از اینکه سایت منو ذکر کردیدی

  • bmn

    bmn

    • ۱۳۹۲/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۴:۱۸

    <div style="height:4px;"></div>چرا دیدگاه های منو تغییر می دی؟
    عنوان وبسایت من................. هست. هر چه سریعتر منابع مطالب کپی کرده رو به............و لینک رجوع تغییر داده و به من اطلاع بده تا از فعالیتم دست بکشم.

    پاسخ مدیر (seyedalisharifi89 ):   دوست عزیز چند بار بهت بگم
    من زیر سایت نوشتم خواهشا کمتر هم .... بگید تا اعصابم خوردنشده و آی پی تونو قفل نکردم زیر بلو.ک پایین برید میبینید ;i lkfu v, k,ajl ,.sj ucdcccccccccccccccc
  • Maik

    Maik

    • ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۴:۳۸:۴۰

    Piece of writing writing is also a excitement, if you be familiar with then you can write if
    not it is complex to write. http://argostroy-company.ru/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=12123


ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!